Arkadaşça

22 Temmuz, 2005

Renkli Taşlardan Yüzük




Merhaba arkadaşlarım.
Haftayı bir yüzük ekleyerek bitireyim dedim.
Yüzüğü yapmak isteyenler olursa gerekli malzemeler şöyle;
* Ortası delikli değişik renklerde minik taşlar
* Kumboncuklar
* Misina ipi 0,15 mm
* Delikli Yüzük süzgeci
* Yüzük altı üzeri düz ve 1 delikli olanlardan.

Delikli süzgecin orta deliğinden misinayı geçirdim.(Ben boncuk iğnesi kullanıyorum, iğnesiz de yapılabilir) Alt sıra için açık kahvrengi taşları kullandım. Yani her taş dizilişinde 1 açıkkahve taş, 1 başka renkli taş ve bir kumboncuk diziyorsunuz.Kumboncuktan çıkan misina ucunu kumboncuğun dibinden diğer dizdiğimiz 2 taştaki delikten tekrar geçirerek yine süzgece dönmüş oluyorsunuz. Alttan süzgeçten diğer deliğe misina geçiriliyor ve tekrar bir açıkkahve, 1 başka renk, 1 kumboncuk diziyorsunuz. Süzgecin kenar taraflarındaki deliklere 2 taş değil de 1 taş koyarsanız yüzük daha güzel duruyor. Çünkü süzgecin ortası daha çukur, kenarlara da 2 taş koyduğumuzda görüntü çirkin oluyor. Deliklerin hepsi dolunca misinayı alttan yüzük altlığı ile birbirine bağlıyorsunuz. Silikonla birleştirilirse daha sağlam olur. Japon yapıştırıcısı da kullanılabilir bu birleştirme işinde.
Herkese kolay gelsin. İnşallah beğenmişsinizdir.
Herkese güzel bir haftasonu diliyorum...

10 Comments:

Yorum Gönder

<< Home