Arkadaşça

21 Temmuz, 2005

Mert ve Okan Yiğenlerimizden Elemekleri


Mert 1


mert2


Okan

Merhabalar :-)
Bugün Eşimin ablasının oğlu Mert(15) ve benim halamın oğlu Okan(13)' ın yaptığı elemeklerini sizlerle paylaşmak istedim. Mert çok güzel takılar yapıyor annesine. Bana da yap dedim hemen mavili olanı 10 dakikada yaptı sağolsun. Keloğlan işlemesini de yiğenim Okan yapmış. Etamine baktım acaba resim çiziliydi de yiğenim üzerine kolayca mı işledi diye. Ama kendi resme baka baka işlemiş altta hazır resmi yoktu. Her ikisinin de ellerine sağlık diyorum. İçten gelen bi özellik midir yoksa annelerin yetiştirmesinden midir bilmem ama erkekler de güzel elişleri yapabiliyorlar istediklerinde di mi...

7 Comments:

  • At Perşembe, Temmuz 21, 2005, Anonymous Adsız said…

    Her iki yavrumada maşaallah diyeyim ellerine sağlık.geleceğin sanatçıları bunlar.ne güzel.Allah yollarını açık başarılarını daim etsin.sizde güle güle kullanın.sevgiler

     
  • At Perşembe, Temmuz 21, 2005, Blogger manolya said…

    Hepsi çok basarili, delikanlilarin ellerine saglik. Yetistirmenin çok etkisi var sanirim, burada annelerini de kutlamak gerekiyor.
    Sevgiler

     
  • At Perşembe, Temmuz 21, 2005, Blogger Meral said…

    Münevver Abla, Manolya ve Özlem güzel sözleriniz için teşekkürler.
    Annelerine ileteceğim sözlerinizi.

     
  • At Perşembe, Temmuz 21, 2005, Blogger incikboncuk said…

    ay bu çocuklar kız olsa neler yaparladı, hayal bile edemiyorum. Her ikinin de eline sağlık.

     
  • At Cuma, Temmuz 22, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Aynen arkadaşlara katılıyorum. Çok güzel şeyler yapmışlar, maaşallah.
    Keloğlan tablosunu görünce ben de erkek kardeşimle ortak bir etamin tablo işlemiştim onu hatırladım.

     
  • At Cuma, Temmuz 22, 2005, Blogger Meral said…

    Nurdan Tuhfe ve Emel yorumlarınız için çok teşekkürler

     
  • At Cuma, Temmuz 22, 2005, Anonymous Adsız said…

    Gençlerin eline sağlık ne güzel böyle uğraşlarla vakit geçirmeleri...

     

Yorum Gönder

<< Home