Arkadaşça

18 Temmuz, 2005

Mavilim




Merhaba arkadaşlarım.
Bugün burada hava çok güzel. Benim gibi bir sıcak sever için tabi :-)Hepinize güzel bir hafta geçirmenizi diliyorum.
Geçen hafta cuma günü internet arızalı olduğu için yayınlamak istediklerimi yayınlayamadım. Bugüne dün akşam yaptığım ve yaparken de fotoğrafını çektiğim bir yüzük yayınlamak istedim. Bu örneği daha öce görmüştüm ve yapma fırsatı bulamamıştım.
Komşumuzun kızı bir tane yapmış. Çok beğendim ve hemen yapmaya koyuldum.
Malzemeler:
* 17 adet yuvarlak boncuk. ( Benimkiler biraz büyük gibi siz daha küçük olanlardan alabilirsiniz)
* 0,33 mm misina ipi.
* boncuk rengine uygun kumboncuklar.




Başlangıçta müsüna 1 metre kadar kesilir ve 4 yuvarlak boncuk dizilir. Misinayı ister bir ucunu düğümleyip sadece 1 misina ucunu kullanarak yüzük yapmaya başlayabilirsiniz, isterseniz ortada boncukları fotoğraftaki gibi birleştirerek misinanın iki ucunu da boşta bırakarark her iki ucu da kullanabilirsiniz.
Buradaki şemaya da bakabilirsiniz



Fotoraftaki gibi boncukları dizmeye devam edilir. Başta 4 yuvarlak dizmiştik devamında 3'er 3'er birbirini 4 e tamamlayacak şekilde boncuklar dizilir.




17 boncuk dizildikten sonra kumboncuklar fotoğraftaki gibi önce bir taraf sonra diğer taraf çaprazların önce bir tarafı sonra diğer tarafı üstüne gelecek şekilde doldurulur. Ben 1 çapraza 8 kumboncuk dizdim. Bocuğun büyüklüğüne göre siz ayarlayın. Az doldurmamaya dikkat edin.







En son fotoğraftaki gibi yüzük altı örülür. Ben 9'lu kumboncukla altı ördüm.

5 Comments:

Yorum Gönder

<< Home