Arkadaşça

06 Temmuz, 2005

Mavili Çivili Yüzük

 Posted by Picasa

11 Comments:

  • At Çarşamba, Temmuz 06, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Arkadaşım çok marifetlisin

     
  • At Çarşamba, Temmuz 06, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Bence de...

     
  • At Çarşamba, Temmuz 06, 2005, Blogger Meral said…

    Saolun Nilüfer ve Tuhfe
    Ben de kimse beğenmedi herhalde diyodum :-)

     
  • At Çarşamba, Temmuz 06, 2005, Blogger Meral said…

    Merhaba Eda sen de yeni bi blog açıyosun galiba. Aramızda görmekten seviniriz seni de.


    İzin dönüşü kolyelerini merakla bekliyoruz özlem.
    ben de birkaç kolye yaptım tatilde.
    Yüzük çiviyle yapıldıktan sonra misinayla sıkıştırılınca derli toplu duruyo dene bence özlem

     
  • At Çarşamba, Temmuz 06, 2005, Blogger incikboncuk said…

    çok güzel olmuş, detaylı anlatımın için eline diline sağlık

    Nurdan

     
  • At Çarşamba, Temmuz 06, 2005, Blogger ece said…

    Meral tesadüfen buldum siteni. Geçekten yaptığın yüzük çok güzel olmuş.Ben de yapabilir miyim acaba? Zor gibi görünüyor...

     
  • At Perşembe, Temmuz 07, 2005, Anonymous Adsız said…

    cok cici olmus kardesinin ellerine saglik.sevgiler...

     
  • At Perşembe, Temmuz 07, 2005, Anonymous Adsız said…

    Sevgili Meral yanlis yazdim senin ellerine saglik biranlik dalginlik özür dilerim.yaslilik iste.arada karistiriliyor.sevgiler

     
  • At Perşembe, Temmuz 07, 2005, Blogger manolya said…

    Çok güzel olmus, ellerine saglik.
    Sevgiler

     
  • At Perşembe, Temmuz 07, 2005, Blogger Meral said…

    Nurdan teşekkür ederim.

    Ece sen de denemelisin bence çok kolay.

    Edalım sormak istediğin birşey olursa blog ile ilgili seve seve yardımcı olmaya çalışırım.

    Münevver ablacım teşekkürler. Aşkolsun yaşlılıktan yanlış yazdım demişiniz. Sizi örnek alıyoruz biz herkonuda başarılısınız. Dalgınlıkla neler yapıyorum ben :-)

    Burcu sana da çok teşekkür ederim

    Manolya sana da çok teşekkürler.
    sevgiler hepinize :-)

     
  • At Çarşamba, Temmuz 13, 2005, Blogger Meral said…

    Merhaba Emel. Bu süzgeçli değil. Süzgeçli buraya koyduğum örneklerin içinde sadece kumboncuklu yaptığım örnekte var. Bu yüzük üzerinde iki sıra delikli kısım olanlardan. Çiviler sallanmasın diye ben misina ile sıkıştırıyorum. İğneye ince misina geçiriyorum. Yüzüğün dipte kalan çivi kısımlarından iğneyle misinayı dolaştırıyorum, sonra etrafından birkaç kez gözükmeyecek şekilde diplerinden doluyor ve sıkıştırıyorum iyice.

     

Yorum Gönder

<< Home