Arkadaşça

07 Temmuz, 2005

Kumboncuklu Yüzük

 Posted by Picasa


Merhaba arkadaşlar.
Bugün yine bir yüzük eklemek istedim. Yapmak isteyenler için kısaca anlatayım.
Malzemeler
* 1 tane üzeri düz yüzük halkası
* Yüzük halkasının üzerine monte edeceğimiz delikli yüzük süzgeci.
* Bisürü parlak kumboncuklar
* 7-8 tane kristal boncuk
* İnce misina
* Boncuk iğnesi

Delikli süzecin ortasından misina taktığımız iğneyi geçiriyorsunuz. 3 tane kumboncuk iğneye geçirip, iğneyle alttan diğer deliğe geçilir. Aynı kasnakta işleme yapar gibi bütün delikler doldurulur. Ahtta bazılarına 2 kere doldurmak gerekiyor. Bir de süzgecin orta kısmı yan kısınlarına göre azıcık derin olduğu için ortaya 3 er tane yanlarda kalan deliklere 2, en uçta kalan deliklere 1 tane kumboncuk doldurmak gerekiyor ki bir hizada olsunlar. Ben hepsi bitince çok sade duruyor diye düşündüğümden misina ile orta kumboncukların üzerine gelip üzerine kırmızı kristal boncuklarla yuvarlak bir şekil verdim. Siz sadece 1 tane ortaya koyabilirsiniz, hiç koymayabilirsiniz ya da başka bir şey yaparsınız size kalmış.
Sonra doldurduğumuz süzgeci yüzük halkamıza monte etmemiz gerekiyo. Yüzük halkasının üzerinde olan 1 delik var. Süzgeçte altta kalan daha koparmadığımız misina ile o yüzük halkasındaki delikten birkaç kez geçirerek halkaya süzgeci sabitledim. Sonra daha sağlam olsun diye slikon tabancası ile dibine az slikon sıktım. Siz silikon yoksa misinayla iyice sıkıştırın.
Herkese kolay gelsin.

5 Comments:

Yorum Gönder

<< Home