Arkadaşça

04 Temmuz, 2005

Çiçekli Havlu Kenarı

 Posted by Picasa


Merhaba Arkadaşlarım.
15 günlük aradan sonra tekrar sizlerle birlikte olmaktan gerçekten çok mutluyum.
Bugün memleketteyken maharetli büyük halamın bize oturmaya geldiğinde dantel çantasında yanında getirdiği, yeni örmeye başladığı bir havlu kenarı örneğini eklemek istedim. Bu örneği görünce bayıldım diyebilirim :-) hemen fotoğraf makinamı çıkardım çektim. Örnek hala kızının görümcesine aitmiş. Tanımıyorum kendisini ama örnek şahane bence. Ellerine sağlık olsun. İnşallah sizin de hoşuna gider :-)

Örneğin yapılışı için önce arka planda kalan dantel file kısmı naylon iplikle örülmüş. Bu dantelin file kısmına benzer yapılmış birçok örnek gördüm ama bu örnekteki gibi üzerine eklenen bu güllü halini hiç görmemiştim.
daha sonra beyaz iplikle gül yapılıyor. Sonra 2 tane yarım gül yapılıyor.Sonra renkli ipliklerle küçük gülleri yapılıp filenin üzerine monte ediliyor.

Orta Gülünün Yakından Görünüşü
 Posted by Picasa


Yan güllerin Yakından Görünüşü
 Posted by Picasa


Sağ ve Sol Kenarların Yakından Görünüşü
 Posted by Picasa

14 Comments:

  • At Pazartesi, Temmuz 04, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Bu ne güzellik böyle... çok şık.
    Ütülemek zor mudur acaba?

     
  • At Pazartesi, Temmuz 04, 2005, Blogger Meral said…

    Merhaba özlem
    Sağol ben de geceleri takı yaptım bol bol. fotoğraflarını çektim dün hemen.
    Siteni gezdim bisürü takı sitesi eklemişsin. Hepsine bakmam lazım. Nerden buldun o kadar siteyi :-)
    Döndüğünde görüşmek üzere iyi tatiller

     
  • At Pazartesi, Temmuz 04, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Meral çok güzel bir örnek.

     
  • At Salı, Temmuz 05, 2005, Anonymous Adsız said…

    hosgeldın Meral hanım.cok güzel ve değişik bir örnek yapanın ellerine sağlık iyi günlerde kullansınlar..

     
  • At Salı, Temmuz 05, 2005, Anonymous Adsız said…

    Merhaba Meral
    Gözüm yollarda kalmıştı. Hergün giripte birşey göremeyince çok yakın bir arkadaşımı görmüyormuşum gibi oluyorum.(Hergün düzenli bakıyorum sitene)Özledik valla :))
    Bu arada harıka bır örnek çok güzel Çok beğendım. En kısa zamanda yapacağım.
    Sevgilerimle
    Cemile

     
  • At Salı, Temmuz 05, 2005, Blogger Meral said…

    Münevver hanım çok teşekkürler

     
  • At Salı, Temmuz 05, 2005, Blogger Meral said…

    Cemile çok teşekkürler. Günlüğümü beğenmene çok sevindim.

     
  • At Çarşamba, Temmuz 06, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral bu havlu sonra nasıl kıyılıp kullanılır ya çok güzel çok emeği var yapanın ellerine sağlık...

     
  • At Çarşamba, Temmuz 06, 2005, Blogger Meral said…

    Nalan ben de kullanmaya kıyamam herhalde :-)

     
  • At Perşembe, Temmuz 07, 2005, Blogger saadet said…

    meral hoşgeldin. özlettin kendini. bu ara sitene bakmaya ara vermiştim. sen çıkagelmişsin.

     
  • At Pazartesi, Ağustos 21, 2006, Anonymous Adsız said…

    Very nice site!
    »

     
  • At Perşembe, Ağustos 09, 2007, Anonymous Adsız said…

    MERHABA BU ÖRNEĞİN BİR ÇOK BENZERİNİ GÖRMÜŞTÜM FAKAT BU KADAR DEĞİŞİK VE ŞAHANESİNE RASTLAMAMIŞTIM. BENDE YAPTIM HEMEN AMA GÜLLERİ VE YAPRAKLARI BU ÖRNEKTEKİ GİBİ OLMADI. KEŞKE GÜLLERİN AÇIKLAMALI ŞEKLİ OLSAYDI.BİLEN ARKADAŞLAR VARSA BANA YARDIMCI OLABİLİRMİ? ÖRNEĞİ YAZIK ETMEK İSTEMİYORUM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER... :)

     
  • At Pazartesi, Kasım 19, 2007, Blogger Kátia Mattos said…

    ola bom dia não entendo sua lingua e nem tenho tradutor + amei seu blog ta muito lindo amiga ....pode me enviar o grafico deste barrado de rosas? tem muita coisa linda por aqui abraços tenha uma boa semana...bjim
    meu e-mail ksmattosrj@gmail.com

     
  • At Çarşamba, Temmuz 08, 2009, Anonymous Miria said…

    amiga, adorei teus trabalhos pena que eu não entenda teu idioma,nem saiba qual e para traduzir no google. ma mesmo assim gostei do teu blog. sou do Brasil.bjs.
    Miria

     

Yorum Gönder

<< Home