Arkadaşça

18 Temmuz, 2005

10 Yüzük




Bir de cuma günü anketi sonlandırdım. Sonuç şöyleydi.
76 kişi ankete oy vermiş. Ankete katılan herkese çok teşekkürler.
Evet 40
Hayır 36

Ben de bu sonuca göre evet diyenler için bir kereliğine mahsus olmak üzere 10 tane yüzüğü almak isteyenler için fotoğrafladım. Bugün yayınladığım yüzüğü de isteyen olursa gönderebilirim. Tanesini 5 YTL (kargo ücreti dahil değil) olmak üzere almak isteyenler olursa bilgi için mailime not bırakabilirler. Siteyi ticari bir site haline dönüştürmek gibi bir niyetim olmadığını tekrar yinelemek istiyorum.
Sevgiler.

6 Comments:

  • At Pazartesi, Temmuz 18, 2005, Blogger akçahan said…

    Çok şirin yüzükler bunlar.Elinize sağlık.Sevgilerimle.Ayrıca yeteneğin ve emeğin değerlendirmesi güzel birşey.

     
  • At Pazartesi, Temmuz 18, 2005, Blogger Tuhfe said…

    İyi ki varsın...

     
  • At Pazartesi, Temmuz 18, 2005, Anonymous Adsız said…

    hepsside cok cici olmuş.ticari amac değil.insanın elinin emeğinin degerlendirilmesi diyelim buda cok güzel birsey bence.insana moral takviyesi yaptığının begenılmesi anlamına gelır .sevgiyle kal

     
  • At Salı, Temmuz 19, 2005, Blogger Çiğdem Kantarcıoğlu said…

    Meralciğim

    Tabiiki hepimiz bir çok Güzellikler ortaya çıkartıyOrUz emeğimizin ufak bir geri dönüşü olması çok doğal bence...Sanırım hak ediyoruz bu yüzden sana katılıyorum umarım herşey gönlünce olur SEVGİLER

     
  • At Salı, Ekim 03, 2006, Anonymous Adsız said…

    I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
    » » »

     
  • At Pazar, Ekim 28, 2007, Anonymous Adsız said…

    Merhaba yüzükleriniz harika olmuş hepsine bittim hoşçakalın

    benim blogumada beklerim
    http://www.maviokyanus18.blogcu.com

     

Yorum Gönder

<< Home