Arkadaşça

14 Haziran, 2005

Tasma Kolye

 Posted by Hello


Merhabalar arkadaşça dostlarım.
Bugün bir kolye denememi yayınladım. Uzunca bir süredir bitirmeye çalışıyordum. Daha önce buna benzer bir tasma kolye yayınlamıştım. Ama onu burda şenlikler sırasında Emine diye bir öğrenci kızımızdan satınalmıştım. Ben de o kolyeme bakarak yapmayı denedim. Yüzük yapmak daha zevkli olsa da tecrübe edeyim demiştim. Gerçekten bu tür kolyelerin yapımı zor olmasa da vakit alıcıymış.
Kolyeyi yaparken deneme olacağı düşüncesiyle kristal boncuk kullanmak istememiştim. Keşke kullansaymışım. Sonuç bence güzel.Sizce nasıl?
Boncuklar gerçek kristal olmasa da güzel duruyor boyunda.
Kolyenin yakından çekilmiş fotoğrafları için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz.
Yakından Görünüm 1
Yakından Görünüm 2

10 Comments:

  • At Salı, Haziran 14, 2005, Blogger Rengarenk dantel said…

    kolye denemen harika olmuş meral.sana bişey sormak istiyorum. diyelim yarı yolda misinan bitti nasıl düğüm yapıp nasıl devamını ekliyorsun?

     
  • At Salı, Haziran 14, 2005, Blogger Meral said…

    Nazlıcım kolyeyi yaparken uzun misinayla başlarsan zor oluyo yapması zaten. Kısa mesela 1 metre kadar kesersen zorlanmıyosun.İp bitmesine yakın iğneyle biyerinden birkaç kez düğüm atıyosun.Aynı dikişdikerken yaptığın gibi. İp biterken düğüm yapıyoruz ya o gibi. Misinada düğüm yapılan yeri çakmakla yakıyoruz sadece. Misina naylon olduğu için yapışıyo boncuğa. Ama dikkatli yakıp yapıştırmak gerekiyo. Yoksa misina kararabiliyo, ya da diğer bağlantı yeri yakılabiliyo yanlışlıkla.
    Sonra diğer misinayı kesip bir ucuna düğüm atıyorum, boncuktan geçirip devam ediyorum. Düğümün ucunda kalan kısmı yakıyorum yine.

     
  • At Salı, Haziran 14, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Kolyeyi çok beğendim.Bende yapıp blogda yayınlayacağım

     
  • At Salı, Haziran 14, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Harika olmuş, renk uyumu süper, ben de ilk fırsatta yapmaya çalışacağım. Ellerine sağlık.

     
  • At Salı, Haziran 14, 2005, Blogger pınar said…

    kolye çok güzel olmuş. ben basit takılar yapabiliyorum ama bu beni aşar:)

     
  • At Salı, Haziran 14, 2005, Blogger Rengarenk dantel said…

    meral yardımın için teşekkür. bende düğümü düşündüm ama çözülür diye düşündüm yakmayı ise boncuğa yapışmaz düşüncesi ile defettim kafamdan meğer öyleymiş. yeşekkürler canım

     
  • At Çarşamba, Haziran 15, 2005, Blogger ruchan said…

    Gerçekten çok güzel olmuş meral. Ellerine sağlık.Tasma kolyeleri çok severim. Bende takı yapmak istiyorum ama hiç el becerim ve yatacılığım yoktur. Bir ara boncuktan çiçek yapmayı öğrenmiştim ama bayağıdır yapmadım onu da unuttum.Bir arkadaşımla malzemeler alıp takı yapmaya çalışacağız eğer güzel bişeyler yapabilirsem blogumda yayınlarım.
    Sevgilerimle.

     
  • At Perşembe, Haziran 16, 2005, Anonymous Adsız said…

    eline sağlık çok güzel olmuş.ama ben nedense bu tasma kolyeleri hiç sevemedim ,ben daralırım çok öyle boğazıma dayanan şeylerden falan çok sevmeme rağmen bu yüzden balıkçı yaka kazak bile giyemiyorum

     
  • At Perşembe, Haziran 16, 2005, Blogger nagice said…

    çok nefis görünüyor.eline sağlık.

     
  • At Perşembe, Haziran 16, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral hanım takıların çok nefis ellerine sağlık bu yaşta bende sizleri örnek alıp aranıza katılmaya çalışıyorum arada benim siteye de uğrayıp moral verın olurmu
    munevce.megaturka.com

     

Yorum Gönder

<< Home