Arkadaşça

10 Haziran, 2005

Nilüfer'in Masa Örtüsü

 Posted by Hello


Merhaba arkadaşlarım. Öncelikle mezuniyetim yazım için yorum bırakan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Tüy gibi hafif hissediyorum kendimi. Boncuklar sıkı durun ben geldim dersem bu kız deli galiba dersiniz di mi :-)

Bugün Nilüfer arkadaşımın gönderdiği, annesinin elemeği olan bu örnekle birlikte, yaptığım yüzüklerden birini ekliyorum. Masa örtüsünün motiflerinin yapılışı için Nilüferin sitesini ziyaret edip mailine mesaj atabilirsiniz.

3 Comments:

  • At Cuma, Haziran 10, 2005, Anonymous Adsız said…

    çok sevdiğim bir örnek arkadaşımın oda takımı bu örnekten.çok zarif iğne oyası gibi duruyor dantel yapanlara tavsiye ederim munev

     
  • At Cumartesi, Haziran 11, 2005, Anonymous Adsız said…

    bende buna çok benzeyen bir motiften oda takımı başlamıştım yıllar önce ama 4-5 parçada kalmıştı ,aslında onları ortaya çıkarıp yapsam yavaş yavaş
    nilüfer annenin eline sağlık...

     
  • At Cumartesi, Haziran 11, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Annem olmasa yandım.Benim dantelle aram hiç iyi değil.Bu konuda anneme hiç benzememişim.

     

Yorum Gönder

<< Home