Arkadaşça

09 Haziran, 2005

Mezun oldum

Merhaba arkadaşlarım.
Salı gününden beri büyük bir heyecan içerisindeydim. Tezimi sonunda verdim.
Yüksek Lisansım sonunda bitti. Savunmam bugündü ve mezun oldum sonunda.
Salı günü hocam perşembe günü savunmaya alınacağım haberini vermişti.
İzin alıp tezimi savunmak için tekrar bir hazırlanmak istedim. Bugün saat 2'de savunmaya alındım ve 3'te tebrik ederiz teziniz çok güzel olmuş dediler :-)
Çok mutluyum. 1 senedir bu tezim üzerinde çalışıyordum. Ortaya güzel bir şey çıkardığımı hocalarım tarafından da duymak gerçekten çok gurur vericiydi.
Yüksek lisansıma devam etmem konusunda eşimin çok ısrarı olmuştur. Bana kalsa okula tekrar dönmezdim. Eşime burdan tekrar teşekkür etmek istiyorum. Onun desteği olmasa bukadar başarılı olamazdım.

Hocalarım doktoraya da devam etmemi istediler.

Bu sevincimi sizlerle paylaşmak istedim. Yarın inşallah örneklerimle buluşmak dileğiyle hoşçakalın :-)

17 Comments:

  • At Perşembe, Haziran 09, 2005, Anonymous Adsız said…

    Tebrik ederim Meral. Su anda ne kadar mutlu oldugunu tahmin edebiliyorum. Harika bir gün heyecan ve ardından yaşanan tarifsiz mutluluk.

     
  • At Perşembe, Haziran 09, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Doktora için devam arkadaş.Başaracağını biliyordum.

     
  • At Perşembe, Haziran 09, 2005, Blogger Birben said…

    tebrik ediyorum meral darısı diğer yüksek yapanların ve yapacakların başına:)..

     
  • At Perşembe, Haziran 09, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral hanım tebrik ederim başarılarınızın devamını dilerim bugünde benim yeğenim Tuba Selçuk üniversitesi eğt.fak.el sanatları bölümünü bitirdi çok mutluyuz.inşaallah onun da sizler gibi başarılarının devamını görürüz. munev

     
  • At Perşembe, Haziran 09, 2005, Blogger nagice said…

    tebrik ederim canım.bence devam etmelisin.kutlayalım valla bunu...

     
  • At Cuma, Haziran 10, 2005, Blogger Rengarenk dantel said…

    tebrikler meral. çok güzel bir haber. doktoroya gelince bence devam!

     
  • At Cuma, Haziran 10, 2005, Blogger Beyaz Zambak said…

    Canım arkadaşım Meral,
    Tezin çok çok güzel tezdi. Bunu sana anlatamadm ama hocaların bu harika olmuş diyince inandın. Sevgili site arkadaşlarım Meral tutturmuştu ben boncuklarımı istiyorum diye. Zor ikna ettik boncuk herzaman olur illa doktoranı yap artık Hocaları işi bitirdi. Seni Bölümde istiyoruz diye. Artı bugün bana kalpli çiçekli yüzük hediye etti. İtiraf ediyorum. Ben şanslıyım. Site oluşurken görüyorum ve yüzükleri deniyorum. Canım herşey gönlünce olsun. Başarılarının devamını dilerim. Zeliha

     
  • At Cuma, Haziran 10, 2005, Anonymous Adsız said…

    meral burdanda tebrik etmek istedim. inan yazını okuyunca sanki benim tezim miş gibi sevindim ve gözlerim doldu.( biliyorsun benbiraz fazla duygusalım.)doktoranıda vereceğine eminim. sen isteyince üstesinden gelmmeyeceğin şey yok. öpüldün.fatma

     
  • At Cuma, Haziran 10, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meralcim tebrik ederim !Buraya kadar gelmişken devam etmelisin,başarılarının devamını dilerim canım...

     
  • At Cuma, Haziran 10, 2005, Blogger Meral said…

    Tuhfe, Nilüfer,Birben, Münevver Hanım, Nagihan, Nazlı, Nalan, Zeliha Ablam ve de Fatma Ablam hepinize çok teşekkür ederim. Çok sağolun sevincime ortak oldunuz. İnşallah doktoraya da girmeyi başarabilirsem devam edeceğim.

     
  • At Cumartesi, Haziran 11, 2005, Anonymous Adsız said…

    meral hayırlı olsun. umarım doktora müjdenide duyarız bir an önce!

     
  • At Salı, Haziran 14, 2005, Anonymous Adsız said…

    Canım Meralciğim tezini başarıyla bitirdiğin için seni yürekten tebrik ediyorum.
    İnşallah doktora da yaparsın. Ayrıca Zeliha hanım ve senin siteni ziyaret
    ettiğim zaman ayrı bir mutluluk duyuyorum. Çünkü ikinizi de çok seviyorum.
    Sevgiler Ayşe.

     
  • At Salı, Haziran 14, 2005, Blogger Meral said…

    Ayşe Ablacım yorumunuzu buraya aktardım.
    Çok teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Size de Zeliha ablamla bir blog açmak istiyoruz ama Zeliha ablam dönünce inşallah bize vakit ayırabilirsiniz.
    Kendinize iyi bakın :-)

     
  • At Salı, Haziran 14, 2005, Blogger Meral said…

    Saadet sana da çok teşekkür ederim :-)

     
  • At Perşembe, Haziran 16, 2005, Blogger Dilek'ce said…

    Hayirli olsun Meral! Insallah baska tezlerinin savunmalarindan sonra da kutlariz seni;)
    Sevgiler

     
  • At Cumartesi, Temmuz 09, 2005, Blogger Serra said…

    Ben ancak yazabiliyorum meral'cim. en sona kalmisim tebrik etmekte. Gozun aydin, anliyorum cektiklerini. bence madem hocalarinda bu beklenti icinde, bence devam et doktoraya da. Zor olacak ama sonunda eminim ki degdi diyeceksindir. Sevgilerimle

     
  • At Pazartesi, Temmuz 11, 2005, Blogger Meral said…

    Saol Serra mailimde gördüm tebriğini. Saol. İnşallah doktoraya başvuracağım bu dönem. Kabul edilirsem devam.
    Tatilin iyi geçmiştir inşallah. :-)

     

Yorum Gönder

<< Home