Arkadaşça

26 Mayıs, 2005

Siyah Kristal Yüzük

Posted by Hello


Merhaba arkadaşlarım
Günlüğüme uzun süredir bir yüzük ekleyememiştim. Birkaç tane yüzük yaptım.
Bu yüzüğün anlatımını Gaye Döşer Hanfendi'nin Beadycats sitesinde
hera modelinde gördüm. Yapılış kısmına bu siteden de bakabilirsiniz. Aşağıda da yapılışı için basit bir şekilekledim.
Yüzük için 1,5 luk misina kullandım. Boncuk iğnesi ve 24 kristal boncukla birlikte iri kumboncuklar kullandım. Şekildeki gibi iğne ile ördüm yüzüğü.
Yüzüğün Başlangıç ŞemasıYapımı çok kolay deneyin. :-)

3 Comments:

  • At Perşembe, Mayıs 26, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Meral ne zaman vakit buluyorsun bunu yapmaya.Becerikli arkadaşım benim.Gerçekten çok güzel öğreneceğim inşallah bunların yapılışını senden :-)

     
  • At Perşembe, Mayıs 26, 2005, Blogger nagice said…

    eline sağlık.örgüyü tv seğrederken filan yapıyorumda boncuk işi olunca olmuyor.malum çocukta var.ama denemeye değer.örgülerimin yarımları bitsin uğraşıcam valla..
    süpersin canım...

     
  • At Cuma, Mayıs 27, 2005, Anonymous Adsız said…

    Merhaba ben Fatma nasıl gönderildiğini mert'ten öğrendim çok şükür:) bu yüzüğün aynısından istiyorum gelin olmak kolay değil,değil mi? :))

     

Yorum Gönder

<< Home