Arkadaşça

27 Mayıs, 2005

Sehpa Örtüsü

Ucu
Posted by Hello


Kenar
Posted by Hello


Posted by Hello



Merhabalar
Bugün Nagihan'ın sitesinde yayınladığı örneğin az değişik olanını ekliyorum.
Bunları kızkardeşimin ördü. 2 tane örmüş bir püsküllü bir püskülsüz. Oğlum uyuduktan sonra fotoğraf çekebiliyorum ancak. O yüzden bunları hızlı çektiğim için tam istediğim gibi çekememiştim. Memlekette çektiğim fotoğrafların çoğu yeşil arka planlı olacak :-)
Aşağıda püskülsüz olanın ortası ve ucunu yakından görebilirsiniz.

Örtünün Yakından Ortası
Örtünün Yakından Ucu

6 Comments:

  • At Cuma, Mayıs 27, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Kardeşinde senin kadar becerikli Meral.Anneme örneklerini gösteriyorum sürekli,çok beğeniyor.
    Biraz sana benzeseydim bu beceriklilik konusunda :-))

     
  • At Cuma, Mayıs 27, 2005, Blogger Meral said…

    Sen de pasta börek ve de kurabiye konusunda ustasın arkadaşım.
    Bence pastalar üzerine bir yemek günlüğü de açmalısın :-)

     
  • At Cuma, Mayıs 27, 2005, Blogger nagice said…

    canım arkadaşım eklemişsin.çok iyi olmuş.örmek isteyen arkadaşlara alternatif.ellerinize sağlık çokta güzel olmuş..

     
  • At Pazartesi, Mayıs 30, 2005, Blogger Meral said…

    Nagihan ekledim senin ardından hemen ben de.
    Bu dantel çok zarif duruyor sehpa üzerinde.
    Oğlum uyuyunca fotoğraf çekebiliyorum. Ondan Fotoğrafların arka planı kötü olabiliyo bazen.

     
  • At Salı, Mayıs 22, 2007, Anonymous Adsız said…

    Merhabalar.Bu modeli çok beğendim ama örmeye nasıl başlanıp ne şekilde birleştirildiğini çözemedim.Yardımcı olur musunuz?

     
  • At Salı, Mayıs 22, 2007, Blogger Meral said…

    Merhaba Arzu
    Örneğe ortasından başlanıyor. Döne döne kare şeklini alıyor. Çok ince olmayan Naylon iplikle örmeni tavsiye ederim. Resimden anlaşılıyor dolguları zaten. Britleri 4 kerede çektiğimi hatırlıyorum.

     

Yorum Gönder

<< Home