Arkadaşça

05 Mayıs, 2005

Salonunuza

Merhaba
Bugün Bahar Şenliklerinden çektiğim birkaç fotoğraf ekleyecektim ama makinamın kablosunu unuttuğum için ekleyemiyorum. Yarına mutlaka ekleyeceğim.
Bugün Salonunuzda kullanabileceğiniz bir örnek ekledim. Benim severek yaptığım bir örnek. Masa örtüsü, sehpa örtüleri ve 12 parçasıyla birlikte televizyon örtüsü falan da yapmışım vakti zamanında :-)
Motifler için 4 e 4 kare bir kafes yaptıktan sonra kafesin üstüne sık iğne yapılır. Sık iğne yapılırken kare kafesin köşelerinde 16 zincir çekilir. Daha sonraki sırada da bı 16 zincir çektiğimiz kısma 24 brit 24 brit dolgular yapılır. Diğer motif yapılırken köşelerden birbirine eklenerek motifler birleştirile birleştirile örtü tamamlanır. 12 parçalık takımın bir parçasında 5 e 5 = 25 motif var.
Masa örtüm 40 motife 40 motif kare bir örtü. Onun da fotoğrafı sonra :-))

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home