Arkadaşça

26 Mayıs, 2005

Not

Siteyi ziyaret eden arkadaşlara bir not iletmek istiyorum.
Bugün günlüğümün ayarları ile ilgili uğraşmak zorunda kaldım. Sabah baktığımda yazı karakterlerini bozulmuş görmüştüm. Onu düzelttim bi baktım siteye yorum gönderme ayarları da değişmiş. Onu da düzelttim.
Günlüğüme yorum bırakmak isteyip de bırakamayan arkadaşlara duyurulur. Sorun giderilmiştir. :-)
Hani yazı karakterleri bozulsun düzeltirim önemli değil de, Sizlerin yorum göndermesi beni çok sevindirdiği için yorum bırakmak isteyip de bırakamamış olan arkadaşlar için düzeltme yaptığımı duyurmak istedim :-)
Hepinizde sevgiler....

3 Comments:

  • At Perşembe, Mayıs 26, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Meral çok sağol sitemin ayarlarını düzeltmişsin.

     
  • At Cuma, Mayıs 27, 2005, Blogger nagice said…

    aynı sorun bendede oldu.son eklediğimi düzelttim.sonra baktım altlarda da var sorun geneldi herhalde...

     
  • At Cuma, Mayıs 27, 2005, Blogger Meral said…

    Dün çok sorun çıktı gerçektende Nagihan genel bir sorun mu vardı blogger da sinir etti beni :-)

    Örneği ekledim ben de Nagihan. Ucuna böyle püskül eklemiş kardeşim.

     

Yorum Gönder

<< Home