Arkadaşça

02 Mayıs, 2005

Önce..
Güzel bir hafta geçirmeniz dilekleriyle bütün site arkadaşlarına merhaba demek istiyorum.

Sonra haftasonu yorum bırakan arkadaşlara teşekkür etmek istiyorum. Yorumlarınızın artması beklentisiyle .... :-))
Bugün eklediğim örtünün yapılışını anlatmaya çalışayım
Örtü sehpa örtüsü veya tepsi örtüsü olarak kullanılabilecek bir örtü. Ben 2 küçük bir büyük yapmıştım. Küçükleri tepside büyüğünü sehpamda kullanıyorum.
Motifler yapılıp birleştirildikten sonra etrafına ince bir su gidiliyor.
Motifler ortadan başlanıyor. 10 zincirin üstüne 2 birit, 3 zincir 2 birit 3 zincir olacak şekilde, 6 tane 2li birit 6 tane delik oluşturuluyor. Üst sırasında 3 zincirle boşluk yaptığımız yere 4 brit dolduruluyor, 4 zincir çekilip işlem tekrarlanıyor. Bu sıranın üstüne de, 4 britin sondan 3ünün üstüne 3 brit, zincir kısma 3 brit doldurarak toplam 6 birit yapılıyor 5 zincir çekilip işlem tekrarlanıyor. Örneğe çark şekli verilerek devam ediliyor. Üst sırada motifler birbirine birleştirilerek örülüyor. Motifleri yuvarlak olacak şekilde de birleştirebilirsiniz.

2 Comments:

Yorum Gönder

<< Home