Arkadaşça

05 Mayıs, 2005

Motifinin Görünüsü Posted by Hello

3 Comments:

  • At Perşembe, Mayıs 05, 2005, Blogger Serra said…

    Meral gene pek guzel bir ornek vermisin. Hem de kolay yapmasi. Yalniz merak etmeye basladim, sen bu kadar isi ne zaman yaptin? Nihayetinde benden bir kac yas buyuksun, ilkokuldan beri her tatilini bu ise mi ayirdin sen? :)) Sevgiler.

     
  • At Cuma, Mayıs 06, 2005, Blogger Meral said…

    :-)) Serra evlenene kadar tam bir dantel hastasıydım diyebilirim. Bisürü dantel dergileri alır ondalrdan beğendiklerimi yapardım. Televizyonun seyrederken elim kesinlikle boş olmazdı. Şimdi de oğlum uyuduktan sonra ve de işlerim bitmişse takı yapıyorum.
    Şu tezimi de bi verirsem daha çok boşvaktim olacak inşallah

     
  • At Cumartesi, Mayıs 07, 2005, Blogger Serra said…

    Aman sen isleri bosver tezi ver, ben Aralik'da verdim bitince insanin ustunden nasil agirlik kalkiyor. Yeniden dogmusum gibi.

     

Yorum Gönder

<< Home