Arkadaşça

10 Mayıs, 2005

Çiçekli Yüzüklerim

Posted by Hello

6 Comments:

  • At Salı, Mayıs 10, 2005, Blogger Nilüfer said…

    meral yüzükler bir harika hele ortadakine bayıldım :-))) nilüfer

     
  • At Çarşamba, Mayıs 11, 2005, Anonymous Adsız said…

    Lûtfen yapilisini anlatsana , senin resimlerinle ben yuzuk yapmasini ogrendim, ne olursun resimini yapsana bununda, cok begendim, bende yapmak isterim

     
  • At Çarşamba, Mayıs 11, 2005, Blogger Meral said…

    Merhaba Aleyna
    Çok kolay bu yüzük ama şekille anlaşılmaz diye çizmedim.
    Ben aynısından bidaha yapıp, yaparken resimlerini çekeyim olur mu :-)
    Buarada Örneklerimin kullanılıyor olmasına çok sevindim.
    Teşekkürler.

     
  • At Çarşamba, Mayıs 11, 2005, Anonymous Adsız said…

    Cok saol Meral abla, mutlaka yapicam :-))

     
  • At Perşembe, Mayıs 12, 2005, Anonymous Adsız said…

    merhaba
    güzel şeyler üretiyorsun.

     
  • At Perşembe, Mayıs 12, 2005, Anonymous Adsız said…

    merhaba arkadaşım ellerine sağlık çok güzel şeyler bu kadar işinin arasında bu güzellikleri üretmen çok güzel keşke bende tembel olmasamda yapsam birşeyler
    öptüm
    gülten

     

Yorum Gönder

<< Home