Arkadaşça

10 Mayıs, 2005

Çiçekli Yüzükler

Güzel bir gün geçirmeniz dileklerimle Merhaba
Bugün geçen hafta yaptığım bu çiçekli yüzüklerimi yayınlamak istedim.
Yapılışını anlatmayacağım, çok kolay ama karışık bi yüzük. Çizimle anlaşılmadığını düşünmeye başladım bi de :-)
(bazı arkadaşlarımın yorumlarından )

Bu yüzüklerin ortası boş. Takı ustaları o boşluğa boncuk ya da yüzük taşı sıkıştırıyorlar. ( Benim takılar acemi işi takılar. ) Ben de boncukçuda gördüğüm ve ne yapacağımı bilmeden almış olduğum o güleri yüzüklerin ortasındaki boşluğa yerleştirdim.

7 Comments:

  • At Salı, Mayıs 10, 2005, Blogger Meral said…

    Merhaba Janjanlı
    sitenizi hemen ekliyorum
    hayırlı olsun

     
  • At Salı, Mayıs 10, 2005, Blogger nagice said…

    ya.. meralciğim varya harika olmuşlar.takı kursuna gitmeden el atıcam bu işlere.becerebilirmiyim bilmiyorum.bende amatörcrce yapıyorum ama yüzük hiç denemedim..
    nsevil

     
  • At Salı, Mayıs 10, 2005, Blogger nagice said…

    ya.. meralciğim varya harika olmuşlar.takı kursuna gitmeden el atıcam bu işlere.becerebilirmiyim bilmiyorum.bende amatörcrce yapıyorum ama yüzük hiç denemedim..
    nsevil

     
  • At Salı, Mayıs 10, 2005, Blogger Meral said…

    Denemelisin Sevil
    http://www.beadycats.com
    Bu siteyi senin sayfanda görmüştüm. Baya güzel anlatmış yapılışlarını. Bu bayanı Derya Baykal'ın programında da seyretmiştim. Takı ustası bir bayan gerçekten de. Bu arada sitene ne oldu? Giremiyorum. Hobi deryası sitesi senindi di mi? hala emin olamadığıma soruyorum sana. Nagice yi biliyorum ama emin olamadım birtürlü :-)

     
  • At Çarşamba, Mayıs 11, 2005, Blogger nagice said…

    www.takitasarimcileri.org
    www.boncuksanati.com
    sana tavsiye edebileceğim güzel siteler..
    ayrıca takıtasarımcılarının yahoo grubuda oldukça güzel.sana ve senin gibi takı işi ile uğraşan arkadaşlara tavsiye edebilirim.
    ben şimdilik bakıyorum işte.örgü işini iyice kapatıp ondan sonra detaylı takı olayına girerim.şimdiki takılar öylesine basit şeyler..

     
  • At Çarşamba, Mayıs 11, 2005, Blogger Rengarenk dantel said…

    meral hakkaten nasıl güzeller. deneyeceğim ama ortaya ne çıkar bilmiyorum. kolya olarak çok basit şeyler var ama yüzükün basitide zor. o minik çiçekler demekki bu işe yararmış :))). tamamlamış objeyi..

     
  • At Çarşamba, Mayıs 11, 2005, Anonymous Adsız said…

    eline sağlık meral,hiç denemediğim için gözüme çok karışık gözüküyor,sanki yapamam gibi ama bir denemek lazım belkide düşündüğüm gibi değildir
    sevil verdiğin adresleri bir geziyim hiç bakmamıştım...

     

Yorum Gönder

<< Home