Arkadaşça

31 Mayıs, 2005

Halkalı Fiskos

 Posted by Hello


Posted by Hello


Merhaba arkadaşlarım
Bugün günlüğüme bir yüzük örneği ve bir fiskos masa danteli ekledim.
Fiskos eşimin yiğeni Nazan'a ait. Örneği masada görür görmez fotoğraf makinamı hemen çıkarıp çektim. Nerde bir dantel görsem elim makinaya gidiyor hemen.

Yüzük ilk yaptığım yüzüklerden. O yüzden yapılırken çekilmiş fotoğrafları yok malesef. Benzer bir yüzük yapıp en kısa zamanda yapılışını anlatmaya çalışacağım. Bu yüzük diğerlerine göre biraz daha zor.

6 Comments:

  • At Salı, Mayıs 31, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Örnek çok güzel hemen anneme göstereceğim :-)))

     
  • At Salı, Mayıs 31, 2005, Blogger Serra said…

    Gule gule kullansin. Sen boyle gidip gidip cekiyorsun da ben cekemez miyim? Ilk isim istanbul'da konu komsuya haber salmak olucak.:))

     
  • At Salı, Mayıs 31, 2005, Blogger Meral said…

    Nilüfer annene göstereceğine kendin örsene arkadaşım benim

    Serra geçen gittiğim zaman çektim bunları.Tez savunmam bitsin 1 haftalığına birdaha gideceğiz Allah nasip ederse.
    Fotoğraf içine yazı yazma programını buldun, denedin mi buarada?

     
  • At Salı, Mayıs 31, 2005, Blogger Serra said…

    Yok, ben picasayi kullaniyorum, bununla kalsin simdilik. Artik geri gelince bakarim. Simdi tekrar program yuklemek zor geliyor.:)) tembelligim tuttu.

     
  • At Çarşamba, Haziran 01, 2005, Blogger nagice said…

    ellerinize sağlık.bende geçende sema abla'mın buna benzer fiskosunu çektim ama çok parlamış.tekrar da gidip çekemedim.çektiğimde bende sizlerle paylaşırım..

     
  • At Çarşamba, Haziran 01, 2005, Anonymous Adsız said…

    Nazan'ın eline sağlık.Örnek kolayda olsa böyle böyle minik minik uğraşmak bana zor geliyo hep
    Serra bende picasa kullanıyorum geçen gün photofiltre programını indirdim ondada resimlerin üzerinde oynayabiliyorum güzel bir program www.photofiltre.com dan indirebilirsin

     

Yorum Gönder

<< Home