Arkadaşça

12 Mayıs, 2005

Güllü Yüzüğün Yapılışı

Merhabalar
Bu güllü yüzüğü Aleyna'nın isteği üzerine dün akşam yeniden yapıp, yaparken resimlerini çektim.
İşin arasında alttaki linkleri parça parça ekledim. Bu son hali.
İnşallah beğenirsiniz. Resimlerden bazıları yüzüğü gece hızlı hızlı hep yapıp hem de resim çektiğim için karanlık çıkmış. Kusura bakmayın :-)
Aleyna inşallah açıklayıcı olmuştur.

1- Misinanın bir ucu düğümlenir.18 kumboncuk dizilir. son dizilen 2 boncuktan misina geçirilir.
2-3 kristal boncuk dizilir. ilk içinden geçilen 2 kumboncuktan bidaha geçilerek .yaprak şekli yapılır

Şeması

3-18 boncuk 2 şer 2 şer kumboncuk üzerine yaprak sıra gidilir. yarım yuvarlak edilir.

4-Yuvarlağın diğer yarısı için ilk 1 kristal 2 kum 1 kristal dizilir 4 lü yonca yapar gibi dizilen diğer 3 lü kristalin ortasına gelecek şekilde yerleştirilir.

5-2 kum 1 kristal dizilerek yuvarlak tamamlanır

6-Yuvarlağın tamamlanmış şekli

7-Yüzüğün ortasından misina geçirilerek çiçeğin deliğinden misina geçirilerek çiçek orta boşluğa yerleştirilir

8-Yüzüğün ortasına çiçeğin yerleştirilmiş
hali
9-Yüzüğün alt parmağa geçen kısmının
yapılışı
10-Alt sıranın yapılış şeması
Bu yüzükte 4 lü kumboncukla yaptım. Daha güzel duruyor. Şekildeki 9 lu kumboncuklu

3 Comments:

  • At Perşembe, Mayıs 12, 2005, Anonymous Adsız said…

    Coookkkk cokkk saol , cok iyisin vallah
    zahmet verdigim icin ozur diliyorum ama cok guzel yapiyorsun onun icin senin gibi yapmak istiyorum .
    Ellerine saglik abla !
    Yine cok cok saol

     
  • At Cuma, Mayıs 13, 2005, Blogger Meral said…

    Yüzük yapmak benim için bir zevk zaten Aleyna
    Hiç zahmet vermedin. İnşallah yapabilirsin anlattıklarımdan.

    Özlem sen de dene çok kolay yapılışı

     
  • At Cumartesi, Mayıs 14, 2005, Blogger nagice said…

    meralciğim varya süpersin...

     

Yorum Gönder

<< Home