Arkadaşça

13 Mayıs, 2005

Fiskos Posted by Hello

5 Comments:

  • At Cuma, Mayıs 13, 2005, Anonymous Adsız said…

    merhaba meral annem uzun zamandır benden böyle bir örnek bulmamı istiyordu evde dört adet mendili varmış ve değerlendirmek istiyor acaba bunun bir mendilini tam olarak yayınlayabilirmisin print edip ona götüreceğim daha detaylı olur sanırım şimdiden teşekkür ederim iyi hafta sonları
    hava

     
  • At Cuma, Mayıs 13, 2005, Blogger Meral said…

    Hava
    fiskosun açıklama yazısında bir link var ordaki resim bir tane peçetenin fotoğrafı. Üzerine tıklarsan büyük halini veriyo yazıcıdan çıkarabilirsin
    İnşallah annen beğenir.

     
  • At Cuma, Mayıs 13, 2005, Blogger Meral said…

    :-)
    Bizim yaptığımız yapılan elemeklerini insanlarla, bu uğraşıları sevenlerle paylaşabilmek.
    Çeyiz sergilemek olarak düşünmek bence yanlış :-)

     
  • At Cuma, Mayıs 13, 2005, Blogger Serra said…

    Sana katiliyorum meral, hem paylasiyorsun, hem baskalari da gorup yapiyor, bir ise yariyor. Bos yere site yapmadik ki. Bir arkadas mutfa ktakimi ariyordu, elimdekini gonderdim, eger o da ornegi kullanirsa ne guzel. Simdi hava'nin annesi bundan orucek, guzel degil mi. Sen ekle Janjanli, bizler cok seviyoruz danteli.

     
  • At Pazar, Mayıs 15, 2005, Blogger Hanife said…

    Cokkk guzel. Ellerine saglik Meralcigim.. Ben birsey sormak istiyorum, su resime ismini nasil yaziyorsun bana bir anlatsan, ya da mail yazsan nasil memnum olurum:))
    Sevgiler...

     

Yorum Gönder

<< Home