Arkadaşça

16 Mayıs, 2005

4 Çiçekli Yüzük

Posted by Hello


Bugün bir yüzük eklemek istedim.
Bu yüzük, yüzük yapmaya başladığım zaman yaptığım ilk yüzüklerden.
Başlangıcında 6 siyah kumboncuk dizdim. Üzerine alttaki şemadaki gibi başlangıçta 1 kristal 1 kum,1 kristal 1 kum, 1 kristal dizerek yaprak şekli oluşturulur. Aralarda 1 kumboncuk kalacak şekilde sonra 1 kristal, 1 kum, 1 kristal dizerek devam edilir.
6 yaprak olunca diğer çiçekler birbiriyle bağlantılı yapraklar olacak şekilde yapılır.
Misina boncuklardan birkaç kere geçebildiği için yüzük yaparken bir sıra izlemek zorunda olunulmuyo. Düzgün bir yüzük elde etmeye çalışın yeter
:-)
Herkese kolay gelsin..


Başlangıç Şeması

5 Comments:

  • At Pazartesi, Mayıs 16, 2005, Blogger nagice said…

    meralciğim varya..senin bu yüzüklerin beni öldürüyor.yapıp duruyorsun sonra ne yapıyorsun bunları?

     
  • At Pazartesi, Mayıs 16, 2005, Blogger Hanife said…

    Cokkkk guzel... Bayildim..

     
  • At Salı, Mayıs 17, 2005, Blogger Serra said…

    Hakikatne Meral, her kiyafetine ayri yuzuk mu yapiyorsun? Yapiyorsun da bu kadar cok seyi nasil sakliyorsun? Gule gule kullan.

     
  • At Salı, Mayıs 17, 2005, Blogger nagice said…

    meralciğim
    Y000100 kodlu bir model var gülay takıda yüzüklerde.onun yapılışını biliyormusun.

     
  • At Salı, Mayıs 17, 2005, Blogger Meral said…

    Yorum bırakan bütün arkadaşlara teşekkür ederim. Yorum bırakılınca seviniyorum :-)
    Bütün yüzüklerimi saklasaydım bisürü yüzüğüm olurdu da yarısını hediye etmişimdir. Her kıyafetime olmasada var baya.
    Gülay takı'daki o yüzük de kolay yapıp yayınlamaya çalışacağım Nagihan
    Yarın akşam nasipse memlekete gideceğiz. 19 mayısla birleştirip cumayı biraz özlem gidereceğiz.

     

Yorum Gönder

<< Home