Arkadaşça

14 Nisan, 2005

Sehpa ortusu 1

Sehpa ortusu 1

60 veya 70 numara dantel ipiyle orulebilir. 12 tane zincir çekilip birlestirilerek yuvarlak yapilir.yuvarlak 24 britle doldurulur. uzerine bir birit bir bos bırakılarak devam edilir. resimde goruldugu gibi devam edilir. Daha bu blog işine bugün başladığım için baya bi acemisiyim ilerleyen günlerde yeni örneklerimle beraber acemiliğimi atarım inşallah elişi günlüğüne katılımlarınızı ve desteğinizi bekliyorum


sehpa ortusu 1
Originally uploaded by Arkadasca.

10 Comments:

  • At Perşembe, Nisan 14, 2005, Anonymous Adsız said…

    Örnekleri kadar adıyla da çok hoş olan bu sayfanda başarılar diliyor ve yeni çalışmalarını sabırsızlıkla bekliyoruz.Tebrikler Nilüfer

     
  • At Cuma, Nisan 15, 2005, Blogger Serra said…

    Kolay gelsin. Cok begendim, ilk defa goruyorum bu modeli. Ben de gecen hafta basladim, Sitemin adi http://dantelceyiz.blogspot.com/ Size de link verecegim. Yeni modellerinizi sabirsizlikla bekliyorum.

     
  • At Cuma, Nisan 15, 2005, Anonymous Adsız said…

    meral siten hayirli olsun yalniz resimler acilmiyor ne yapmam gerek basarilar dilerim amine..

     
  • At Cuma, Nisan 15, 2005, Blogger Meral said…

    resimler üzerine tıklayınca açılıyor.bugün günlük üzerinde fazlaca deneme yaptım.Belki o sırada açılmamış olabilir.

     
  • At Cumartesi, Nisan 16, 2005, Anonymous Adsız said…

    selam sorun bizden herhalde resimleri acamadim tesekkurler amine

     
  • At Pazartesi, Mayıs 23, 2005, Anonymous Adsız said…

    sitenize yeni rastladım çok güzel başarılar bende eski çeyiz sandığını değerlendirmek istiyorum böyle bir site adı verebilirmisiniz ?sevgiler

     
  • At Pazartesi, Mayıs 23, 2005, Anonymous Adsız said…

    siteniz çok güzel yeni buldum bu güzellikleri bizlerle paylaştığınız için ellerinize ve gönlünüze sağlık sevgiyle kalın munev

     
  • At Pazartesi, Mayıs 23, 2005, Blogger Meral said…

    Merhaba
    buraya yeni yorum bırakan arkadaşlar olmuş bugün gördüm.
    Çeyiz sandığı türü örnekleri http://hobilerim.blogspot.com
    adresinde Nalan Hanım yayınlıyo sanırım. Oraya yollayabilirsiniz.

     
  • At Pazartesi, Mayıs 23, 2005, Anonymous Adsız said…

    selam evet sitenizi dün akşam gördüm bende elişi hastasıyım eski eşyalarımı değerlendirmeye çalışıyorum kumaş ve ahşap boyama dantel iğne oyası hobilerim soruma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim eski bir çeyiz sandığımı aluminyum folyo ile yeniledim bir tane daha var değişik bir fikir arıyorum yazdığıınız siteye bakacağım teşekkürler kolay gelsin sevgiyle kalın münev

     
  • At Pazartesi, Kasım 12, 2007, Anonymous Adsız said…

    merhaba sehba örtusu cok sahane gorunuyor bana daha fazla bilgi verebilirseniz nasil yapilacagina dahil cok memnun olurum.

    bana bu e-mail adresine yazabilirsiniz
    filiz.tas1981@yahoo.de

     

Yorum Gönder

<< Home