Arkadaşça

25 Nisan, 2005

Örtü Posted by Hello

4 Comments:

  • At Pazartesi, Nisan 25, 2005, Blogger Serra said…

    Meral, senle benim dantel zevklerimiz pek birbirine benziyor. Ben de boyle cark yapan ornekleri cok seviyorum. Eline saglik.

     
  • At Salı, Nisan 26, 2005, Blogger Meral said…

    Teşekkürler Serra. Bu örtüyü çok zevk alarak örmüştüm.

     
  • At Çarşamba, Ağustos 29, 2007, Anonymous Adsız said…

    çokkk güzel olmuş ellerinize sağlık fakat ben bunun örneğini çıkartamadım bana yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler

     
  • At Pazartesi, Mart 17, 2008, Anonymous Adsız said…

    bende aralara çekilen 12zincirden sonra bir adım gidemedim gitsem devamı gelicek ama yardım ederseniz çıkarmak istiyorum bu güzel örneği.....ben böyle site görmedim teşekkürler

     

Yorum Gönder

<< Home