Arkadaşça

18 Nisan, 2005

Papatya Yüzük

Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle Merhaba
Bu haftaya bir yüzükle başlamak istedim. Yüzüğü dün gece yaptım.
Papatya yüzük diyorum ben buna. İnşallah beğenirsiniz.
Ben her kıyafetimin rengine uygun bir tane yüzük yapıyorum bu aralar :-))


Papatya Yuzuk Posted by Hello

Yuzuk icin gerekli boncuklar Posted by Hello
Yüzük için 6 tane kalp kristal boncuk, 6 tane papatya kristal boncuk, 6 tane bit kristal boncuk, yeteri kadar kum boncuk ve misina ip ( ben 0,30 mm misina kullandım) gerekli.
12 tane kum boncuk yaklaşık 70 cm uzunluğunda misinaya dizilir. (Misinanın bir ucunu düğümleyin.) Misinanın ucunu, boncukları yuvarlak yapmak için boncuklardan birinden geçirdim. Sonra bir kalpli bir papatya bir bit kristal bocuğu üst üste dizdim. Misinanın ucunu geriye doğru geçirdiğim bu üç boncuğun sadece ikisinin deliğinden tekrar geçirip tekrar yuvarlak kum boncuğu kısmına döndüm. kum boncuklardan ikisinden misinayı tekrar geçirdim. Tekrar kalp, papatya, bit boncukları üst üste dizdim. Tekrar aynı işlemi yaptım. 6 tane papatya oluşturduktan sonra, misinayı üstte kalan bit kristallerden tek tek geçirip misinayı sıkıştırdım. Ortasını oluşturmuş oldum. Sonar ipi alta geçirip yüzüğün alt parmağa geçen kısmını oluşturdum. Alt kısmı için şekil çizip size anlatırım. Fotoğrafını çektim ama anlaşılmıyo nasıl yapıldığı.

12 kum boncugun misinaya dizilisi. En son dizilen boncuktan misinay? gecirince yuvarlak oluyo Posted by Hello

Bu da kalp, papatya ve bit kristal boncuklarin üst üste dizilisi Posted by Hello
Yüzüğün parmağa geçen alt kısmı için şimdi hemen basit bi şekil çizdim size. İnşallah anlaşılır.
9 kum boncuk dizilir, misina kare şeklinde olacak şekilde tekrar boncuklardan geçirilir. Parmak kalınlığında olacak şekilde işlem tekrarlanır. Sonra misinanın ucu yüzüğün diğer alt köşesiyle birleştirilir.


Originally uploaded by Arkadasca.

5 Comments:

  • At Pazartesi, Nisan 18, 2005, Anonymous Adsız said…

    merhaba siteniz hayırlı olsun ben de sahte takıları her kıyafete uygun olabilme özellikleri açısından çok beğeniyorum.Bu yüzük çok güzel olmuş ellerinize sağlık.mevhibe

     
  • At Pazar, Temmuz 24, 2005, Blogger Unknown said…

    Merhaba bende bir blogger üyesi olarak sitenizi çok beğendim.yaptığınız herşey çok güzel.En çokta LİLA RENGİ PAPATYA YÜZÜĞÜ ÇOK BEĞENDİM. Mümkünse yapılışının tarifini yazabilirmisiniz. teşekkürler.

     
  • At Pazartesi, Temmuz 25, 2005, Blogger Meral said…

    Merhaba Derya Bu papatya yüzüğü bloğu açtığım ilk günlerde yayınlamıştım. Lila yüzüğe yapılış açıklaması eklemiştim ama anlaşılır olmamış mı? Yapamadığın yeri sor cevaplayayım sana olur mu? şu an elimde kalpli kristal yok olsa hemen akşam yapar fotoğraf birdaha çekerdim sana derya. Kalp kristal alınca bir daha yaparım. Bu yüzüğü kullanmayı çok seviyorum ben de.
    Günlüğün hayırlı olur inşallah ziyaret ettim siteni linklerime de eklerim seni
    sevgiler

     
  • At Cuma, Temmuz 29, 2005, Blogger Unknown said…

    Tekrar Merhaba
    öncelikle mesajıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim.günlüğümü listene eklediğine çok sevindim benimkisi pek gelişmemiş bir günlük ama zamanla ilerleteceğim.Şuanda pek vakit bulamıyorum.bu yüzüğü çok beğendim .tarifini göremiyorum günlüğünde sadece resmi var.tekrar çok teşekkürler.

     
  • At Cumartesi, Eylül 23, 2006, Anonymous Adsız said…

    kalpli olan yüzüğün kalp kısmınında nasıl yapıldığını anlatan bir şema gönderebilir misiniz?
    mail adresim dido17tr@yahoo.co.uk tesekkurler

    Didem

     

Yorum Gönder

<< Home