Arkadaşça

26 Nisan, 2005

Nilüfer'in Boncuk Seti Posted by Hello

3 Comments:

  • At Çarşamba, Nisan 27, 2005, Anonymous Adsız said…

    çok güzel görünüyorlar.eline sağlık nilüfer.bizlere ulaştıran sevgili Meral seninde yüreğine sağlık...nsevil

     
  • At Çarşamba, Nisan 27, 2005, Anonymous Adsız said…

    Merhaba Meral bu comment buraya uymuyor ama bir yerlere yazmam gerek dimi:)
    Bloguma link verdigin icin tesekkürler!
    Blogunu sevdim, elisini seven biri olarak!
    Boncuk yüzükler belki büyütülse pecelik olur ne dersin?
    Sevgiler

     
  • At Çarşamba, Nisan 27, 2005, Blogger Meral said…

    Teşekkürler Nsevil ve Dilek.
    Blog konusunda daha acemi sayılırım :-)
    o comment yazan yeri yorum şeklinde değiştirmek istedim ama beceremedim doğrusu. Bilen biri varsa tarif edebilirse sevinirim.
    Yüzüklerimi ben boyun flarlarımın ucuna da takarak kullanıyorum. Çok güzel duruyor bu şekilde de.
    Peçetelere de takılabilir ..

     

Yorum Gönder

<< Home