Arkadaşça

29 Nisan, 2005

Mavi Yüzük Posted by Hello

8 Comments:

  • At Cumartesi, Nisan 30, 2005, Anonymous Adsız said…

    ay sen meni öldürcen valla.takı işine sardırıcan.bir sürü iş arasında.hele bu yüzükler...
    dünde tv8 derya gibiden craft hobi dergisi geldi.takı tasarım eki ve 2004 yıllığı var.süper şeyler var.iligileniyorsun ya tavsiye ederim .site işi hallolsun oturup çalışıcam takı işini.senin kileride arşive aldım.
    ellerine sağlık.bu güzellikleri bizlerle paylaştığın için teşekkürler..nsevil

     
  • At Çarşamba, Haziran 01, 2005, Anonymous Adsız said…

    Tebrik ediyorum siten icin, Fransadan yaziyorum, havlu kenari modeli ariyordum tesadufen senin sitene denk geldim. Ayrica taki merakimda var, bir suru boncuk felan aldim ama baslamaya firsat bulamadim, bu yuzuge bayildim ama yapilisini yazmamisin. Siteni favorilerime ekliyorum devamli gelip bakacagim. Iyi gunler.Nuriye

     
  • At Perşembe, Haziran 02, 2005, Blogger Meral said…

    Merhaba Nuriye.
    Yüzük için oval boncuk ve kumboncuk gerekli. Bir de misina 3 numara kullandım. Karenin bir ucundan başlanıyor. Misinanın bir ucunu düğümle. Bir oval bir kum şeklinde 4'er boncuk diz misinayla düğümlü kısımda kalan boncuktan geçirerek yuvarlak yap dizdiklerini. Sonra 3'erli boncukları diz ve 4'lüyle birleştir. 4 boşluklu bir sıra oluşturduktan sonra yan sırayı oluşturmaya geçiyorsun. Resimden devamını çıkartabilirsin.
    http://photos1.blogger.com/img/279/5254/1024/tmp64-1.jpg
    Linke gir. Başlangıç şeması böyle.
    http://www.flickr.com/photos/arkadasca/9748647/
    bu link de alt parmağa geçecek kısmı için şema. Alt kısma karenin köşelerinden başlıyosun.
    3 numara kalın gelirse 2 numara misina da kullanabilirsin. İğneye giren misinalar var. Daha rahat yapılıyor. İğne de almanı tavsiye ederim.
    Kolay gelsin

     
  • At Pazar, Temmuz 10, 2005, Anonymous Adsız said…

    selam ben fransadan ozlem. Bende senin gibi kristal boncukla taki yapiyorum kenidme. Ancak burda bu boncuklar baya pahalli ( bir yuzluk genelde 6, 7 €uros tutuyor ). Yani sana bir sorum olacakti bu kristal boncuklar Turkiye'de ne kadar tutuyor??

     
  • At Pazartesi, Temmuz 11, 2005, Blogger Meral said…

    Merhaba Özlem. Mailini yeni gördüm. İnşallah bakarsın cevabıma. Burada gerçek kristal diye satılanlar 1 yüzüklük için mesela 3 YTL tutuyor. ( Büyük kristaldi) Dün İzmitten aldım gr. 750 Yeni kr. Küçük kristallerden de aldım 3 yüzük yapacak kadar vardı içinde 3.5 YTL'di. Orada baya pahalıymış gerçekten. Burada gerçek kristal çeşidi fazla yok ama. Standart renklerde hepsi.

     
  • At Pazartesi, Temmuz 11, 2005, Anonymous Adsız said…

    mrb. Cevap verdigin icin tesekkurler. o zaman ben turkiye ye geliyorum yakinda burdan almiyim artik boncuk. Senin yaptiklarin gercekten cok guzel. tebrik ediyorum seni ve basarilarinin devamini dilerim...

     
  • At Salı, Temmuz 12, 2005, Blogger Meral said…

    Özlem çok teşekkürler.Beğendiğine sevindim.
    Sevgiler

     
  • At Cuma, Aralık 14, 2007, Anonymous Adsız said…

    ne olur şu mavi yüzüğün yapımını yazar mısınız rica etsem ne olursunuz bende yapmak istiyorum ama yapılışını yazarsanız yapablirim ancak inş yapılışını yazarsınız şimdiden tşkrler.ayrıca yayımladıgınız herşey çok güzel elinize emeğinize saglık

     

Yorum Gönder

<< Home