Arkadaşça

15 Nisan, 2005

Boncuk Yuzuk 1


Boncuk Yuzuk 1
Originally uploaded by Arkadasca.

3 Comments:

  • At Pazar, Nisan 17, 2005, Blogger Hanife said…

    Merhaba Sitenizi bugun Fiyonkda gezerken buldum. Tebrik ederim. Bu yuzuk cok guel. Bende boyle seyler yapmayı cok istiyorum. Halam yapardı ve satardı bir zamanlar. İstanbul'a gelince bir boncuk kutusu ve cesit cesit boncuk alacagım.. Ben yurt disinda yasıyorum.. Buralarda cok pahalı o tur seyler.. Ayrıca bana likde vermissiniz. Teşekkür ederim. Bende sizi listeme ekleyebilirmiyim??
    Yeni becerilerinizi bekliyorum..
    sevgiler..

     
  • At Perşembe, Nisan 21, 2005, Anonymous Adsız said…

    hepsi birbirinden güze.ellerine sağlık..

     
  • At Perşembe, Haziran 21, 2007, Anonymous Adsız said…

    Boncuk Yüzük 1'i çok beğendim.Nasıl yapıldığını izah ederseniz çok memnun olacağım.Teşekkürler..

    Birsen

     

Yorum Gönder

<< Home