Arkadaşça

28 Nisan, 2005

Armutlu Havlu Kenari Posted by Hello

5 Comments:

  • At Cumartesi, Nisan 30, 2005, Anonymous Adsız said…

    ay inanmıyorum.süper.eline sağlık.aldım valla örneği.örersem siteme eklerim.adresini alıp bir türlü yükleyemediğim siteme..:))nsevil

     
  • At Cuma, Aralık 16, 2005, Anonymous Adsız said…

    arkadaşım bu havlu kenar örneğini gelinciklerelişleri bölümüme koyabilrmiyim izin verirseniz...

     
  • At Cuma, Aralık 16, 2005, Blogger Meral said…

    Koyabilirsin Gülay :-)

     
  • At Pazar, Mart 02, 2008, Anonymous Adsız said…

    renkli tellerden dönmeden yollar mısınız? o zaman anlamıyoruz nasıl olacağını.

     
  • At Pazartesi, Mart 03, 2008, Anonymous Adsız said…

    BEYAZ TELDEN GÖSTERİRMİSİNİZ?RENKLİ TELLERDEN ANLAMIYORUZ SADECE BİR GÜL............ADRESİMİ VERİYORUM BU SİTE İLE İLGİLENEN BANA YARDIMCI OLABİLİRMİACABA.BU ÖRNEĞİ YAPAN BANA YARDIMCIOLABİLİRMİ?BİR ÖRNEK VAR BELKİ YAPILIŞINI BİLİYORSUNUZDUR ONU SİZE YOLUCAM BAKIP DİYEBİLİRMİSİNİZ?
    sevda.cicegim-_-88@hotmail.com

     

Yorum Gönder

<< Home